събота, 14 август 2010 г. Публикувано от BleedingDust 1 коментара » Posted in , , , , , , , , ,

Du weißt du bist besessen mit die Mannschaft wann...


... напишеш цялото това нещо горе на немски! И се надяваш да е вярно, защото не си на "ти" със силните им глаголи, сложните изречения, падежите и цялата немска граматика като цяло...


Wir lieben die Mannschaft!
Wir sind besessen mit die Mannschaft!

О, каква изненада. Някой да го изненадва?! Мен въобще не! Противно на очакванията манията да се заслаби, дори да изчезне след първоначалният ѝ бум и края на световното - тук има феномен! При нас манията се засилва! И буквално ни обсебва. И то доста сериозно. Не знам дали го има като заболяване, но благодарение на нашите случаи, може да се появи спокойно болест наречена маншафтофилия или нещо подобно, защото вече не обхваща само маншафта, ами германският футбол като цяло.
Веднъж седмично ще пускаме пост с това как върви манията. Да, това ми харесва, само че ако е в неделя и в сряда ми се случи нещо ще искам да го изкрещя още веднага!
След известно време можем да си направим пост 50 или 100 причини да си обсебен от Маншафта. Или по-скоро признаци, че си обсебен от момчетата, така де - отбора.


Знаеш че си обсебен от Маншафта, когато...
... влизаш в банята и си мислиш за краката на Пер Мертезакер.
... в непознат град със съфенка пеете като побъркани Лу-Лу-Лу-Лукас Подолски песента
... преди това сте пели с нея в автобуса същата песен
... във влака след това гледате през прозореца и си пеете същата песен!
... отчаяно искате близнаци от Мирослав Клозе /специално посветено на Полс!/ и няма да ги кръщавате Кенеф и Баня, надявам се/.
... си представяте как бавно и мъчително можете да измъчвате приятелките на момчетата /визирам тъпата кобила Сара/
... си представяте как бавно и мъчително можете да измъчвате момчетата, но по хубавия начин.
... като гледате Марко искате да го приберете в джобчето си и да го гушкате до безкрай.
... дори ви е срам да изречете какво искате да направите на Хер Швайнщайгер.
... чакате с нетърпение следващото детско на Дисни, в главната роля Арне Фридрих.
... като видите лемур или някое дебнещо животно се сещате за Лам.
... знаете какво е Швайнски, Мюлщубер и т.н.
... инсталираш си специално немски речник на браузъра заради момчетата.
... почваш да учиш немски... заради момчетата.
... вече си търсиш и немски за клавиатурата.
... знаеш какво има Янсен на ръката си.
... умираш си за Нутела... и докато я ядеш си мислиш за Арне...

Явно днес вдъхновението за причини ми го няма, Полс допълвай! Сега, време е и за малко дневници на Манията.
На петък 13-ти се случи нещо чудесно. Или не съвсем, зависи от какъв ъгъл го гледаме. Във Враца има двойник на Томас Мюлер! И той е полицай! От край време съм верен фен на мъжете в униформи, особено на полицаите. И какво има във Враца?! Мюлер полицай. Демн! Трябваше да се наутам при него и поне да се запознаем. Но комшията ми го познава, ще поразпитам. Въпреки че не си представям диалога.
През тази седмица открихме и Голди Полди песента. Сега ако знаех как се поства клипче в този блог, никак нямаше да е зле.
Разбрахме, че Басти е дървеняк! Така де, винаги сме го знаели на подсъзнателно ниво, но вече имаме доказателства! Наденичката му е винаги изправена. Баси, искам му наденичката... да проверя лично дали тя е по-добра или Нутелата.
Така, това е само пробен пост, предстои доизкусуряване на системата на постовете с манията. Полс, предлагам каквото не ти харесва да оправяш ^^.

1 коментара:

divata_airis Says:

Оф, човек, как можа да намесиш наденичката на Басти в пост?! Човече има някаква жалка възможност и други хора да го четат...Ужас! Срам и резил...Но сега фактите говорят сами...Басти наистина е дървеняк. Надървя се сам от себе си, толкова е хорни. Ама го разбирам...ако аз бях него не знам как бих се въздържала да не си посегна...
Аз пък снощи стоях на една маса, дупе до дупе с двойника на Лукас Подолски.
Яни днеска ми вика: И кво?
Аз: Ми нищо цяла вечер кибичих до Лукас Подолски.
Тя *хили се*: Е, кво...оплакваш ли се?
Аз: Не бе...По едно време мислех да му кажа: знаеш ли колко приличаш на Лукас Подолски? Хайде да се снимаме и ще викам, че е той. Но да беше ми толкова забавно, че през пет минути гледах дали имам нов СМС от Кас.
Да не говорим баща ми как ме засрами пред приятеля на чичо ми, който прилича на Стивън Джерард. Но комент.

Публикуване на коментар