вторник, 17 август 2010 г. Публикувано от divata_airis 0 коментара » Posted in , , , , , , ,

Виндек (Германия) - Байерн Мюнхен

vs 
0 : 4
Мачът, който към края едва не проспах, заета да зяпам снимки на някой хора.



Състав
Клозе
Рибери
Кроос
Мюлер
Швайнщайгер Ван Бомел
Контенто Лам
Бадщубер Демичелис
Бут
Голове
Байерн Мюнхен : Клозе '44
Рибери '45
Кроос '84
Гомез '85
Виндек (Германия):
Катрони
Жълти картони 
Байерн Мюнхен - 0 Виндек (Германия) - 1

Червени картони :
Байерн Мюнхен - 0 Виндек (Германия) - 0



Какво да кажа за мача? Ами като начало, че разбрах за него по-малко от 12 часа преди началото му - да не говорим за Кас, която разбра от мен със СМС по-малко от 30 минути. Шоуто пълно. Господ да поживи баща ми, че ми каза и, че най-накрая е разбрал, че всяка информация свързана с Германия е лично свързана с МЕН!!!


Мачът започна, при което след като 30 минути преди началото му блеях и пращах СМС-и на Кас реших, че трябва да си взема нещо за ядете - ходих до другата къща, за да се сдобия с варен мамул (това все още звучи мръснишко употребено в едно изречение с националния отбор на Германия) и вафла. Накрая, когато те бяха в наличност, мачът вървеше успешно по НОВА Спорт - аз съвсем в мой стил реших, че искам още нещо. Този път бира. Наречете го меланхолия от времето, когато на същия телевизор гледах мачът Германия - Аржентина /толкова не съм се вълнувала за мач през целия си живот/, но просто исках бира и това си е. Та хайде отново към другата къща, където е и хладилника - да си взема бира много ясно. Баща ми ме изгледа със смесица от изумление и недоволство (пипах му бирата в крайна сметка - беше си недопустимо), мрънка че утре трябва да купел отново, но ме остави да си я отнеса в другата къща безпроблемно. Когато се върнах - естествено резултатът не беше мръднал. Ние с Кас сме на мнение, че веднага щом станем фенове на някой отбор той почва да пада, та кажи речи си живеем в страх, че ще донесем лош късмет на момчетата, независимо колко силно вярваме в тях. За щастие на тоя етап това е все още мит, ако стане реалност - не ни убивайте с камъни...наследствено е! (Пък и винаги можем да станем псевдо фенове на някой отбор, който мразим, за да започне да пада)
Някъде по времето, докато се "заигравах" с мамула (Добре, сериозно, защо това звучи толкова отвратително мръснишко? И защо, по дяволите, нямам нищо против?!) се роди сентенцията: Жуля мамул и гледам Басти - ще ми се да е обратното: Да жуля Басти и да гледам мамул. Ех, тва ми е мечтата - един ден дано се осъществи.
Естествено отбора ми беше достатъчно възпитан да ме остави да си довърша мамула и вафлата на спокойтвие и едва ли не да се матирам с бирата (добре, че спрях да я пия на време - тва да пиеш сам си не е работа!), без да създаде някакви сериозни положения пред противниковата врата. Мерси, момчета, много мило от ваша страна, въпреки че няколко гола нямаше да ми дойдат зле (че как...след тоя мамул!). Толкова се бях отчаяла по едно време (въпреки да вярвах, че тия говеда от Виндек не може да ни бият), че станах от дивана и почнах да ги направлявам през телевизора. На няколко пъти пратих Рибери при непълнолетни проститутки и роптаех бясно срещу всяко нарушение, което почти винаги беше срещу бб Мюлер. Народа на Виндек си бе поставил за главна цел да го усъкрати тоя ден, пък ако ще. Естествено имахме резки различия с тях относно това им начинание, последвани от множество закани за "почупени крака". По някое време изгубих нишката и седнах на компа да видя какво казват хората в къмюнитото на Байерн, докато с Кас профилактично си пращахме СМС с коментари относно мача. Накрая, когато не ми издържа маслото пак станах и почнах да направлявам отбора. Това изглежда даде резултат, защото няколко минути по-късно бъдещия баща на близнаците ми Мирослав Клозе отбеляза гол.

Това е за теб Полс, за теб!

Наистина не изглеждаше особено развълнуван след попадението, но все пак отбеляза, нали така?! Първият гол веднага бе последван от втори. Почти не можах да се опомня, когато се случи. Гледам втория гол и мигал - Това гол ли беше? Явно, да...иначе защо Рибери ще прегръща моя човек с близнаците (бтв, когато Миро вкара голът подскачах и виках, а Кас веднага ми прати СМС гласящ "Миро близнета")
Следваше почивката, при която реших да обменя няколко думи първо с Кас по тела, след което с някой, който е бая напред с материала относно футбола - папа Беър известен още като баща ми. Както можеше да се очаква ме попита: какви ги вършим (нали отбора ми)? Ми какви ли може да ги вършим? Тичахме като блейки повече от 40 минути, бб Мюлер беше с единият си слаб дълъг и ужасно секси крак в интензивното, докато най-накрая бъдещия баща на близнаците ми не се разписа. Благодарим ти, Миро, че откри резултата, за да напомниш на останалите какво се очакваше от тях да направят още преди най-малко 20 минути! След това не закъсня и любителят на малолетни шафрантии - РибчУ.
Когато почивката мина бях до толкова запленена от появата на Марио Гомез (тоя човек може да не вкарва много голове, но поне ми е кеф да го гледам ...вечно на скамейката?!). Първо го показаха преди началото на първото полувреме, след това на скамейката (че къде другаде!), след което го пуснаха и в игра. Ох, каква драма - изваждат моя човек с близнаците и вкарват тоя, от чийто корем планирам да ям Нутела. Ммммм! А какво да кажем за Басти, който трябва да изтърпи целия този спектакъл, без да каже нито дума, защото трябва да симулира, че е силно привлечен от това русо пачавренце Сара Брандлер (даже името и да пиша ми е гадно...гъррр). А, между другото малко преди мача псевдо туитър акаунтът на Басти коментира как ако съберял 3000 фена щял да накара Мюлер да си направи акаунт. Знам, няма такава глупост. Откъде време у Хер Швайнщайгер да се занимава с подобни глупости!? Естествено, че акаунта е фалшив. Още го проучвам, но продължавам да съм едно 80 % сигурна, че е така. Та, ако случайно тоя акаунт беше истински това би обяснило защо момчетата играха слабо през първото полувреме - ми Басти им е казал преди началото: Слушайте, пичове, направете си туитър! Защо? Защото Хер Швайнщайгер казва!!! Точка по въпроса. Та да предложим, че 40 минути те са обмисляли възможноста да си направят фалшив туитър, така де...туитър...После им дойде музата и голът на Миро бе неговия начин да каже - няма начин (въпреки че той вече си има един фалшив, но сега подробности, явно искаше да покаже, че няма намерение да има втори), последван от Рибери (който така или иначе не искаме да виждаме в туитър - само си представям кой ще го следва: публичния дом на пето авеню?!). Та така...
Второто полувреме не беше по-различно от първото - същите шматки тичаха по игрището и блеяха, докато Виндек продължаваха да атакуват чудесните крака на Томас Мюлер с идеята да ги счупят. През това врем Холги държеше ръцете си по неестествен начин, който нямаше да забележа ако Кас не ми го беше посочила. Мерси, сист! Както може да се очаква след появата на СупЪ Марио въображението ми излезе извън контрол и идеята за Нутела върху стегнатия му корем бе единственото, за което можех да мисля (да не говорим, че желанието ми да докосна с върховете на пръстите си бемката на лицето му нарастна още повече), така че...почна лудо ровене за негови снимки и един конкретен пикспам, който на финала така и не открих (кога не ми трябваше вечно беше пред очите ми, а сега нъц!). И така докато бях тотално обсебена от търсенето в Tumblr пропуснах гола на Тони Кроос и го гледах на повторението. Хубав гол, но отпразнуването му беше по-хубаво:
Само как преплете пръстите си с неговите Томас. Той е бахти парясницата...вечно трябва да се метне на някого, ама и на него бая му се мятат - ей го Полди...вярно, че паднаха накрая, ама все пак ...беше си епик. Аз обаче си оставам тийм Мюдщубер! Хъм, какво ли е мнението на Холги относно тази сцена - ще ми се да му видя физиономията, но вероятно е нещо подобно:
 И веднага след г-н Кроос, всяка-пропусната-топка-е-моя...Марио по чудо отбеляза. Винаги изпадам в серия от изумени мигания, без шанс за спиране. Тоя човек ме кефи, но някак не му идва отръки като на бб Томас да бележи. И той го знае, сигурна съм...Ето защо не му се празнуваше след гола...
О, не се тревожи, Марио, след мача - съблекалнята: ти без тениска, аз с Нутела...Ще ти повдигна...ммм...настроението! 
/Официално трябва да ми се забрани да гледам мачове - ставам все по-перверзна с всеки следващ!/

Тука вече мъглата падна от-до и съм пропуснала най-интересната част - размяната на тениските. Къде ми е бил ума?! А, да...в корема на Марио и мазането му с Нутелата....Направо не ми се вярва. Когато Кас ме попита по телефона дали съм видяла Басти без тениска аз казах - Какво? Ти сериозно ли? После тя тотално уби коня ми, който и без това беше катър и Арне си го бе забравил при последното си посещение на замъка ми от картони в задния двор като каза, че и Холги си бил свалил тениската. В началото си казах - окей, той без тениска не е чак толкова готин. Трябва да потренира още малко. Но всъщност не...момчето си е окей...Трябва да благодаря на момичето, направило тези страхотни гифчета, защото иначе не знам как щях да живея с мисълта, че съм пропуснала подобно нещо: 
Въпрос: Този стегнат корем, който премина преди Басти да смъкне тениската си, на Марио ли беше? Знам, знам...обсебена съм, ама все пак...приличаше на неговия, нали така? Но, не...мисля, че е на Холги...Определено е Холги...и долният гиф го потвърждава:
Той обаче наистина не знае къде да си държи ръцете. Мисля да го понауча...Оф, майко, за един пост колко разврат събрах в себе си, не е истина. И само за протокола...мисля, че той нещо се хвали с корема си, как само си сваля леко шортите, за да се очертае коремчето му по-добре. Ах, ти мръснико, нали си нямаш приятелка искаш да ме зарибиш още повече...Кажи ми къде да те вместя в дяволската си схема за покровителство над Маншафта? Близнаци от Миро, Принцът ме взема за жена, с Басти имаме несподелена и силно напрегната любов, докато той не пречука Сара с ножа си от оная снимка и когато го вкарат в затвора ще идвам да го виждам всеки ден, с което връзката ни ще се засили. Коремът на Гомез мисля да го използвам като маса, от която да ям предимно Нутела, заедно с моите шоко аверчета Ману и Бени...А бб Томас още обмислям какви ще ги върша с него...не може ли той и Полди да си ги взема за домашни любимци...Обещавам да си играя с тях всеки ден...по няколко пъти. И естествено, ти Холги...къде си ти в цялата тая схема? (И не, Арне като Принц няма нищо против всичко това...толкова е разбран!) Та, ти драги ми, Холги, ко май ще ми бъде любовник, когато Арне поеме на кръстоносни походи от мъка по мен , аз съм с Басти след затвора (Забележка: Да го държа на страна от домашния любимец Лу-Лу-Лу-Лукас) и така...Каква сага само! Знам, имам сериозни проблеми...мои са, не си тревожете мозъчетата с тях, както и мен...
И това стана един доста дълъг пост, който открито заявявам  силно се надявам никой да не прочете. Отклоненията от нормата, в която никога не съм се вписвала, са прекалено очевадни и притеснителни и вече очаквам чичковците с усмирителните ризи да ме посетят. Както и да е...Мачът беше що годе интересен - естествено можеха да не вкарват голове вечно към края на полувремето и вечно в разстояние на една минута, но сега подробности. Очакваме следващия мач. Един от Бундеслига в петък и в събота ако не се лъжа е следващия за купата на Германия. До тогава много Нутела, стегнати коремчета и мъже без тениски...мммм

0 коментара:

Публикуване на коментар