понеделник, 9 август 2010 г. Публикувано от divata_airis 0 коментара » Posted in , , , , , , , ,

Момчетата тренират!!!

Не знам на кого да благодаря за този подарък в понеделник вечер, но да БЛАГОДАРЯ МУ! Ако можеше да вмъкне и Басти, бб Мюлер и Холги тук щях да бъда още по-доволна, но не би. Момчетата няма да играят в контролата с Дания. Определено ще ни липсват. Затова пък можем да се радваме на Марко Марин, Марио Гомез и О-Благодаря-Ти-Йоги Нойер! На този етап на мен ми стига.
Истината е, че от снимките по-долу разпознавам само по-известните и които са играли на световното при другите мъглата пада от-до!



Жокерът иска да знае: Why so serious, Jogi?


Първото нещо, което виждате на тази снимка? Марко!
П.П. ОМГ Марио и Нойер също са тук...Сериозно! Първото нещо, което видях беше Марко.  
П.П.2 И Троховски бил тук...леле, ако продължа да гледам тая снимка може и Басти да откиря на нея. 


Това русо усмихнато нещо ми се вижда повече от adorable. Понеже съм невежа не знаех кой е, но вече знам - Thomas Hitzlsperger (Запомни това име - по-късно ще го крещиш!)


Давай, Марко, Давай, избягай от това странно изглеждащо...нещо?


ОМГ, Марио за малко да реша, че липсваш от тренировката. Всъщност на пръв поглед точно това реших, но не ти си тук. Сега ми обясни защо въпреки странния ти външен вид ме привличаш толкова???


И Супер Марио отново + борус Томи Ейч. (Това русото нещо ми бие на албиност о.О)


Добре вие какво виждате на тази снимка? Вероятно Тони Крос и Боатенг и една топка, в странна позиция...Е, аз не виждам това. Аз виждам, размазано и без фокус, Мануел Ноейр. О, Ману...дори размазан си готин! 

0 коментара:

Публикуване на коментар