събота, 14 август 2010 г. Публикувано от BleedingDust 1 коментара » Posted in , , , , , , , , ,

Байерн Мюнхен - Реал Мадрид /Бенето на Кайзера/

vs 

Или най-тъпите дузпи, които съм гледала. /Не че съм видяла толкова много./

Не ме бива с коментарите, това е факт. Не разбирам и чак толкова от футбол - друг факт, но май дори на мен ми е ясно, че НЕ Е работа на защитниците да бият дузпи. Особено в двубой с Реал, особено срещу Кас, особено когато играят за купата на Кайзера.
Не, сериозно, кой би дузпите за наще?!
Алтинтоп - полузащитник /и турчуляга, нищо лично.../ (Ъ, извадиха Рибери и вкараха този. Еми, Рибери щеше да я вкара тая дузпа)! Кас, естествено - хвана! 
Кой друг?
Брафхайд! Чист защитник пък е той. И е чернилка /отново, нищо лично.../. 
Нито един от двамата горни не е от редовните играчи на Байерн. Както казват по някои форуми, това ни е "Б" отбора. Само не разбирам ван Гаал искаше да се изфука, че "Б" отбора и защитниците му могат да спукат хубавия задник на Кас ли? 
Май до някъде успя. Холгър Бадщубер /Голди Холги.../ защитниче на 21 години го вкара на Касияс! Евала! Нищо че първия път, когато в седмата минута трябваше да я вкара пропусна.
Четвъртия /демек другия, който го вкара на Кас/ беше Отъл. Поредният полузащитник. И до тук.
Така, сега кой би на нас? Роналдо! О, нападател! Не думай! Най-скъпо струващия футболист в света. Серхио Рамос... леле, още едно име, което е познато дори на мен. Отъл, турчолягата и черния, нищо че са наши... не съм ги чувала. Е, може би Отъл. Но определено не са Рамос или Роналдо. Кой още? Бензема. Леле, нападател, я стига! И ван дер Ваарт, който е халф.
Да не говорим за вратарите. Крафт срещу Касияс. Не думай! Имам чувството, че Бут щеше да се справи по-добре. За Нойер да не говорим.
Някаква равносметка? О, да, според мен това бяха тъпи дузпи. Зашо Мюлер не би? Защо Клозе не би? Защо Басти не би? Ами някакви измислени там. Просто, знам че можехме да спечелим, знам че можехме да опердашим бута... ъ, пардон... бъта на Кас, но както и да е.
Иначе докато играехме терена беше наш. Определено топката през повечето време беше в нашите крака. Направо се радвах неземно на момчетата.
Беше супер забавно, когато Мюлер уж подава на някой от отбора, обаче топката не стигна далеч, белите ги мързи да тичат след топката, Мюлер се оглежда, връща се и продължава да си играе с топката.
Тъпия Роналдо бутна едновременно Мюлер и Бадщубер /демек цял Мюлщубер/ и никой нищо не му каза.
Клозе вкара на Кас, но имаше засада. Кофти.
Естествено, доста голяма част от мача пропуснах, заради нета, който макар и обикновено стабилен, реши снощи да сдаде багажа. Но пък се върна точно на време, когато вкараха Басти.
Коментаторите на стрийма, от който гледах бяха страхотни! Нищо не им разбирах, но ми представиха страхотните нови играчи - Тома Мюли, Клосе, Холер /да, да, като холера!/ Бадстубее, Сванстейга и т.н.
Бе, браво на момчетата! Страхотни играха. То беше Байерн срещу Касияс мача, така или иначе. Просто дузпите бяха смешни. Направо нагласено ми изглеждаше.

Кой игра за нас?

Бут (от 45-тата минута Крафт), Контенто (от 45-тата минута Брафхайд), Ван Буйтен, Бадщубер, Юлих, Пранич (от 74-тата минута
Хаас), Ван Бомел (от 60-та минута Отъл), Соса (от 60-тата Швайнщайгер /Бастиаааааан/), Рибери (от 60-тата минута Алтънтоп), Мюлер, Клозе.




1 коментара:

divata_airis Says:

Оооле, Каааас! Закопа ме! Хахаха. Моите коментари бяха само снимки (на мача за Суперкупата) и отзиви за течащия нос на коментатора. Хахха. ТОя пост бе супер готин.
Любим момент!
Коментаторите на стрийма, от който гледах бяха страхотни! Нищо не им разбирах, но ми представиха страхотните нови играчи - Тома Мюли, Клосе, Холер /да, да, като холера!/ Бадстубее, Сванстейга и т.н.
Сцепих се да се хиля тука. Хехехехе.
Тая вечер трябва да гледаме МАЧ!!! Аз май няма да излизам така че...Итс ъбаут тайм. (тряа да науча как е това на немски)
Иначе аз гледах клипче на дуспите и коментарите прегледах в Спортал - беше мазало: кой ли не нахраниха там. Даже си копнах най-добрите и мисля да ги пусна някой път тука...те са бахти епик простащината, но факт - разсмива.
Жалко за Холги, че не е вкарал първата дуспа и за бъдещия-баща-на-близнаците-ми Миро, че е вкарал на засада.
Тоя проклет Касиляс! Хем го мразя, хем го обичам...подозирам, че ако се съберем ще има взривоопасна смес. Аз ще настоявам да пуска отбора ми да бележи, той няма да ще и накрая ще става шоу...
Супер аналис...
Meh approves!!!

Публикуване на коментар