неделя, 22 август 2010 г. Публикувано от divata_airis 4 коментара » Posted in , , , , , , , ,

Хамбургер - Шалке 04

VS

 2:1
/Нистелрой и прокудения Бени/
1:0 Ван Нистелрой (46)
1:1 Фарфан (81)
2:1 Ван Нистелрой (83)

 Нетипично за мен ще правя обзор на мач, в който не е замесен Байерн, може ли да повярвате?! На мен все още не ми се вярва. Но как да пропусна, когато бъдещия ми мъж игра вчера (да, новият ми бъдещ мъж!). Как ви звучи г-жа Полина Хьоведес? Малко бие на проститутско име, но сега да не задълбаваме.
Та след ужасно тегобния и унизителен мач между Вердер Бремен и Хофенхайм, при който Тим Визе за пореден път доказа каква куха лейка е и ще е добра идея да го сменим с някой по-опитен като кучето ми Джафко (от Джафур - баща ми го измисли), което го е страх от хора, но като нищо може да се окаже по-добър вратар от Визе (То сигурно и пластмасов манекен ще да е по-добър от Визе) реших, че последната ми надежда е в Патето (Нойер) и бъдещия ми мъж (Бенедикт Хьоведес). Близо съм била в предположенията си...и все пак така далеч.
Мачът започна традиционно...аз реших, че трябва да отида до мивката, точно когато показаха Бени да излиза на терена и не го видях. Браво на мен, няма що!  Тъй като от първия мач пропуснах бая неща, пишейки в туитър и с Кас по скайпа реших от тука да не изпускам нищо. Естествено, че бях за Шалке. Трудно решение наистина - Патето и Бени срещу Янсен-Готиния-Скорпион, но все пак каква бъдеща жена ще бъда ако не подкрепям мъжа си?!
Та откъснах се аз от компа и почнах да гледам особено внимателно. Всеки път, когато кажеха "Хьоведес" изстъпвах. Като цяло това ми се видя ужасно вълнуващ мач - докато топката попаднеше в наказателното на единия отбор веднага се връщаше в наказателното на другия. Определено хората играеха. Мануел Нойер на няколко пъти спаси невероятни топки да не говорим, че Ван Нистелрой беше решен да ни го набута едно яко още през първото полувреме (но ей на...случи се едва на второто...ДВА ПЪТИ!!!), но Патето не му остави тая възможност.
Интересни моменти, от първото полувреме, които нахвърлях на лист, защото вече екзалтацията наистина ми дойде в повече /буквално ги набирам от листа/:
* Йогите - дават някакви типове как загряват, ама баш сякаш тренират йога...и кво? Ще излязат на терена и ще направят поза "лотус"?
* Ману забива рамо в говедо! - еваларка мой човек. Когато натресе рамото си в тялото на играч от противниковия отбор, защото тоя изобщо не мърдаше от наказателното (а Патето не ще чужди патки в езерчето си! - доообре, това звучи перверзно...Почна се!). И само оня простия стои като попарен и едва ли не чака Ману да му забие още един. Кълна се като замахна с топката мислех, че вярно ще го направи.
* Bossy Янсен! - Me Approves! Само как командваше съотборниците си по едно време на терена. Браво, Скорпи, браво!
* Раул вечно губи топки - Къде си бе, мой човек? Игра ли изобщо днес? Знам, че ти е трудно, че си свикнал на едно в Реал, ама тука не ти е Реал - тука играем...бележим голове: не тичаме по игрището да опускаме топки пратени към нас.
* "Но бързият Хьоведес надтичва Янсен!" - и ето как спортният коментатор създаде нова сексуална фантазия в главата ми...
* Патето страхотен вратар! - това вече го споменах, но наистина ми напълни сърцето, предвид факта, че до преди час гледах как Визе се излага. Тоя трябва да го махнат от Националния отбор - наистина!!!
* Ядосан Бени в началото, когато не можа да отбележи. ЕПИК! - О, да...тича напред и нарежда нещо или някого, а може би нечия майка...знам ли...Беше страхотен. Като подивял звяр на терена.
* Йоги на трибуните - начи ще бием. Йоги ни е талисман! - Е, когато писах това наистина вярвах в напредъка ни, но не би...Все пак се надявам Йоги да не приеме изгонването на Бени като отрицателна негова характеристика и да го включи в състава. Имам нужда да видя Хьоведес с екипа на Германия (не на U21 Германия, а на баш-баш Германия).
 /Не изглежда много доволен/
  
 * Нарушение на Хьоведес! Пу! Миличкият! Мисля да го утеша! - тук вероятно екзалтацията и привързаността към Бени са взели своя връх...Това не значи, че все още не искам да го утеша.
* УОУ! Последното разиграване ми докара инфаркт. Ударът на Нистелрой! - Не, съвсем сериозно...едва не колабирах. Беше толкова напрегнато, че вече си виках - ето това е...край...И да...беше край, но само на първото полувреме.
Второто полувреме вече тотално ми попариха мечтите за победа на отбора, когато една минута след началото г-н (И)ван Нистелрой ни го ресна право в мрежата. Сега да не споменавам момента с първата част и как излъга Бени като прекара топката между краката му  (Заб. Да науча Бени да си затваря краката! о.О)

 /О, да, Бени...тази топка мина между твоите крака!/
След този гол като че ли повечето от кралско сините се сдухаха. Това не се хареса на Бени и той започна да рита наред...та чак си изпроси първи жълт картон. И понеже по Евроспорт2 дават повторения - улучих едно и записах bitchface-а на Бени. Епик! Супер е размазано, защото е снимано с телефон, но фотоапарата ми е у чичо ми, който е на море (пич, купи си фотоапарат...за да мога да снимам с него, че моя и без това леко съкс).

 Тук коментаторът каза нещо от сорта на това, че "Хьоведес се опитва да надъха отбора си да игра по-активно!"...Че как иначе!!! Това е моето момче!
И второто клипче с червения картон. Отново ужасно качество, но тъй като е единственото, с което разполагаме на този етап, викам да не роптаем...аз и така си го харесвам.

Ето какво казват записките ми от мача вчера за второто полувреме:
* Червеният картон на Бени. Той го направи само, за да се радвам на сладката му физиономия на екрана ми! Но как се облизва само! М-м-м... - изглежда факта, че мъжът ми е вън от терена и оставаме само с 10 играчи не е толкова важен, колкото това че се облизва ужасно сладко (и ако се загледате много внимателно може и да го видите в клипчето по-горе)

* Изваждането на Раул! Беше си време...мои хора. Беше си време! - Еми така де...не стига че първото полувреме почти винаги губеше топки, второто това се задълбочи още повече. Направо не знам за какво Магат го държа толкова много, а не го извади по-рано. А, да...защото е голямата испанска звезда...какво знаем ние!?
* Великото псуване на Зе Роберто, заради картона на Бени. Смотаняк черен мазен! - Ъъъ, да...по едно време тука вече съвсем ме изби на агресия и както си бях сама в къщата качих се на дивана и почнах да крещя срещу телевизора с все сила, докато това лайно биеше от мястото, където бе фаулирал Бени (само дето влизането на Хьоведес не беше толкова сериозно колкото тоя черния мъркуш се направи). Е, добре де....как да пропусна. Стои тоя изрод на екрана ми и се джукли, плюва и всеки момент ще бие към вратата ни. Еми нямаше как. Изглежда псувните имаха резултат, защото дрисльото пропусна (той да беше вкарал как щях да го храня тогава!)
* Евала на япончето (корейче или каквото е там), което го удари (изглежда Зе Роберто). Бразилска паплач! - Очевидно е, че любовта струи от мен. Но да...нашето момче добре го прасна...грешка направо се заби в него като блъскаща количка в друга. 
* Бени ми липсва (72 минута) - Така де...откакто излезе само ми липсваше...Че как иначе. 
* "Спадна доста напрежението на този отбор. Особено след излизането на Хьоведес!" Аз какво казах! - Ето...и коментаторът е на мое мнение. Бтв тоя коментатор ми харесва повече от оня дето коментира мача с Вердер. В гласа на втория нямаше никакво напрежение и ми лазеше по нервите. Този е един такъв жизнен, почти бих казала че говори през усмивка.
* Йоги, виж колко е добър Бени и го вземи в отбора, моля, моля...pretty please! - Ето и тук ме е избило на носталгия по Бени и очевидната нужда от одобрението на Йоги (Беър) за включването му в отбора. Аре бе, Йоги, най-малкото Бени ще ги нарита всичките...и признай, че няма друг bitchface като неговия! 
* Не стига факта, че Бени го няма, ами и Янсен поиска смяна. Всичките ми любимци ли трябва да са аут? Моля те, Пате, стой си на вратата! - серията с липсата на Бени се засилва. Еми така си беше...както гледаш сладкия Янсен да подтичва и по едно време готиния коментатор каза, че като че ли поискал смяна...и ето как се разделихме със Скорпито.
* `81минута. Фарфан. Браво! Най-накрая! (с човек по-малко) - Изравних ме! Три пъти ура за Фарфан Лалето. Обаче как ми липсва Курани...той много вкарваше (чак ме нервеше, когато играеш срещу някой от другите ми любими отбори), защо трябваше да се разделяме с него?!
* Според статистиките двата отбора завършват предимно на равно! - Определено ме блазнеше тази мисъл...беше по-добра от загуба...само дето блазненето не трая дълго.
* `83 минута Нистелрой е смотаняк! Зе Роберто трябва да умре! - Край, вече му вдигнах мерника на тая чернилка...Утече...ти бразилско говедо. 
* Жълт картон за Зе Роберто. Евала! Аз пък му обещавам един удар с брадва в главата от мен. лично ще го осъществя! - да, точно това съм написала на листа...дума по дума...Любовта ми е осезаема...като острие на брадва!
* Ура! Поне прибихме една чернилка! Тва е положително! - Е, не...тука вече...не знам какво ми е станало, но одобрявам себе си в това състояние. Хах.
* Шмитц е смотаняк! `89 минута не можа да вкара! - О, да...това не се забравя. Нямаше кой да му пречи пред вратата, но не...оная изрита топката към небесата...да ти плювна във вкиснатата супа, артилеристче! 
И това е последното, което съм записала. Помня, че Нойер беше особено съкрушен, а Бени повече не го и видях. Дано не го мъмрят много.

4 коментара:

BleedingDust Says:

О, о, на мен дупката ми минава и отново се връщам към момчетата. Много мразя тези дни от месеца, в които мисля само за Бастиан и никой друг не ме вълнува. /Обикновено хората са Бастиан + други/. Тоя мач просто се мразя,ч е не го гледах целия, ми само слушах. Някой да ме нашляпа! /Басти?!/
Гледах заинтригувано само последните двайсетина минути но беше епик. Коментаторите ми както винаги бяха много забавни. Тоя Магат му викаха Магот, демек като maggot, ахах, много ме забавляваха. Любимото ми леше като изтърсиха Енд хиър гоус Янсен сигналайзинг он хис мафия арми он дъ бенч. Не пропуснаха да споменат и за Бастиан, а аз чуя ли Швайнщайгер съм доволна,м акар ида няма общо с мача. Патето наистина е епик, той какви топки избива /Визе... ходи факай калинки - отново!/, но умирам от кеф като някой го вкара на Патето, Бът... ъъ, пардон - Бут ли мойта любов Кас.
Бе, мача беше супер, искам да го гледам целия ;(

divata_airis Says:

Аз се радвам, че успях да заснема Бени, въпреки качеството да е толкова съкс. Пак е нещо?! Яд ме е че няма такова къмюнити като на Байерн да пускат снимки и гифчета от мачовете на Шалке...ДЕМН!!!
Обичам когато си извън тоя период.
Мен Бени продължава да ме осъкатява. Сетих се, че първия път когато осъкатях с левия крак беше защото сънувах Басти...май. Бе не знам дали го сънувах, но когато се събудих от болката в изстръпналия ми крак в главата ми беше само Басти, Басти, Басти...Сега така се будя през нощта и си викам Бени...Бенедикт Хьоведес, Бени, Бени, Бени...
Бтв Патето беше добър вратар, обаче ме притеснява факта, че на вчерашни мач на Леверкузен, където е г-н Рене "Рой Дюпри" Адлер Йоги също присъстваше и на Адлер не му вкараха и един гол, а на Патето - два (които ми се видяха неспасяеми де!)...ама все пак...надявам се Йоги да не реши да резне Ману...Според мен е по-съсредоточен от Адлер.

BleedingDust Says:

Пич, Йоги ще се откаже он Визе и ще вземе Адлер... Ману си стои, Ману е епик! Ману е Патето! Как ще ни го вземе?! Вчера е имало мач с Леверкузен?! ПИЧ! ЗАЩО НЕ СИ МЕ УВЕДОМИЛА?! МРАЗЯ ТЕ! Ще те убия! Тъй де, за ги мразя тея, но г-н Рой, ъъъ... Рене "Дюпюи" Адлер ме изпълва.
Не знам, мен Бени ме кефи, но съм си Басти гърл, Бастиан форевър... Бени изглежда прекалено нормално! Не, сериозно, страхотен е... адски е благ, ама... абе, просто още не съм на негова вълна.
Ох, кога пак ще има мач на Маншафта?

divata_airis Says:

Чак на трети септември май ще има мач за квалификация, но не съм изненадана, че Йоги обикаля от мач на мач, събирайки материал (това само на мен ли ми звучи перверзно?!)
Еми ти вчера беше странна и изобщо не ме потърси и аз реших, че искаш да си починеш от мен и викам - а, тя едва ли ще е особено игър да гледа тоя мач. Играха с Борусия Дормунд, където е Матс Мюмелс...Ооох, Матс...по едно време като тръгна да се рита и той като Бени и викам - гледай сега шоу и тоя да го изгонят: ще си ближат раните с Бени (което естествено веднага роди новата ми сексуална фантазия - аз, Матс и Бени...ближем рани...каквото и да значи това!?)
И аз съм Бастиан Гърл, но смятам де се насоча към Бени, докато Миро все още загрява за серията близнаци. Полина Хьоведес. Ооох.

Публикуване на коментар