сряда, 18 август 2010 г. Публикувано от divata_airis 0 коментара » Posted in , ,

Йозил в Реал Мадрид!

И сега е момента всички да запеем: "Оооо, колко си прост...има ли смисъл с теб да говоря....Оооо, колко си прост има ли смисъл?...Оооо, не!" 

Та да вече е официално, че човекът чилахла (не чихуахуа!), както му викаме с Кас, е подписал с Реал Мадрид, както и почти официално вече е ясно, че задника му ако не съвсем, то напълно няма да напусне резервната скамейка. Ало, Ферхунде, къде и ти отиваш, ако знаеш ми кажи!
По неофициални данни трансферната сума била около 15 милиона, а по мои лични - мозъчните клетки на Йозил са около две, като едната се изпари в момента, в който той подписа с Реал.
Сериозно бе, човече...колко мача точно си мислиш, че ще играеш в Реал? Кажи ми - колко? С техните "звездици" дето до една ми лазят по нервите и множеството си халфове - ти къде отиваш, сине майчин?! Какъв ще го дириш там не те знам, но знам че ще си го намериш...Никога не съм те харесвала чак толкова, освен факта, че играеш за Маншафта, но все пак не ми се ще да гледам как си пропиляваш таланта...Твоя си работа, мой човек! Надявам се да не топлиш скамейката, но сега...всичко говори за противното...На слука - Марко Марин ще бъде съкрушен от липсата ти във Вердер. 

0 коментара:

Публикуване на коментар