неделя, 15 август 2010 г. Публикувано от divata_airis 4 коментара » Posted in , , , ,

Честит Имен Ден!

Днес (15.08) е Успение Богородично и някой хора имат имен ден. Да, наясно съм, че в Германия нямат такова нещо, но все пак...ние сме чалнати и трябва да избие на някъде. 
Та, ако не се лъжа днес имат имен ден Марко и Марио. Ъ-ъм...мисля, че трябва да го отпразнуват по български с моята скромна особа, но понеже двама ще са ми много - ще дам Марко на Кас. 
В заключение: Носете си гордо имената, момчета! 

4 коментара:

BleedingDust Says:

О, честит имен ден, момчета! Кас вдига по една ракийка за повода... и Марко, на теб ще ти трябва ракийка като дизинфектант и ободрително след това, което ти готвя...
Супер Марио, ти не тъжи... Полс ще се погрижи добре за теб!

divata_airis Says:

Вече съм решила да му среша страната коса, може и да я подстрижа. Но преди това ще му вържа плитки - ей така да видя какво ще стане. Ще си поиграя с влудяващо чаровната му бенка на бузата. Охххх, Марио...Никога не съм се чувствала по-привлечена от герой от електронна игра. Но да се върна към празнуването - след това ще ям Нутела то стегнатия му корем...мммм. Мамин златен! Също така искам да го ухапя по палеца (сега ми хрумна, не знам защо...а, да...не мисля)

BleedingDust Says:

Аз е ясно какво ще правя с Марко, последвалото пък ме е срам дори да го спомена... бе, добре ще си изкарат момчетата.

divata_airis Says:

Особено Марио...какво съм му подготвила.
Ето това е плана ми за домогване до Басти: зарибявам Марио (те нали са си аверчета), след което Марио естествено, че не може да спре да говори за случилото се и на кого говори? Басти! Историята буди интерес у него и той решава да разбере за какво иде реч...и леле как само ще разбере...

Публикуване на коментар