сряда, 15 септември 2010 г. Публикувано от BleedingDust 1 коментара » Posted in , , , ,

Вердер Бремен - Тотнъм

vs 

14. 09. 2o10
2:2
  
Още от началото бях предубедена за този мач, въпреки че го чаках цял ден. На всичко отгоре, когато ми сервираха, че Пер (дългите крака, за които си мисля под душа) и другарчето му защитник ги няма, а също така и Пизаро (дразнещата ме половинка на Фрици) просто ми пребледня кожичката. Но, за щастие, СЛЪНЦЕТО (а.к.а. Марко Марин г-н Искам да си те прибера в джобчето да си те гушкам и никога да не те пусна) беше в началния екип и това доста ме поуспокои.
Нека да започна с това, че играта беше... интересна (!?). Общо взето нещата започнаха наистина трагично. Тежко е, когато още не си се осъзнал, че е започнала играта и чудничкият защитник Пасанен (Ей, за този дори не мога да измисля подобаващ обиден прякор...) явно реши да се изгаври с Визе и да ни вкара автогол. Да, правилно АВТОГОЛ! Още в 12-тата минута! Най-забавното беше, че нито аз, нито систа бяхме изненадани. Стига, сериозно, това е Визе... и някакъв измислен защитник (Пер, липсваш ми ти и чудесните ти дълги крака, и това как гушкаш Марко и...).
Но, нищо не е загубено, само 12тата минута е. Ноу уърис, идва и 18-тата, където играч на Тотнъм (демек Крауч) реши също да вкара на Визе (ех, Джафур, къде си когато ни трябваш...). Отново - никаква изненада. Но вече започна да ме наляга странно желание да обикалям из вкъщи за храна и алкохол.
Общо взето през първото полувреме Вердер, ама наистина сериозно не струваха. Феновете на Вердер викат ядосано на техния стадион, тъпите фенове на Тотнъм гледат доволно, а на мен ми иде да избия мазните им физиономии (за успокоение гледам клипчета с Ян и точа лиги).
Да живее Алмейда за ЧУДОТО в последната минута на първото полувреме, което направи! Ей, виках с кеф! Ама с кеф! Следва обаждане до систа и яростни удбрителни викове за това, че следващият гол трябва да е от Марко. (Искам да отбележа, че мразя проклетниците от М-тел, от сума време не ми казват колко минути ми остават, после защо ще имам сметка, СКАПАНЯЦИ! А на всичко отгоре не мога да говоря спокойно с моето супер сист!) /Междувременно тъжни новини за Шалке, не само Бени си е вкарал автогол, ама нашият изкарал червен картон, втори му е за месеца. Какво правиш, сладкиш?! По-зле си от ван Картона Бомел/
Започна второто полувреме. Зеби Прьодл е доста секси. Марко мокър - още повече. 
48' - ЕПИЧЕН МОМЕНТ! Чудото се СЛУЧВА! Най-накрая виждаме как МАРКО ФАКИН ЕПИК МАРИН ВКАРВА ГОЛ! (Това ми е най-чистия спомен от мача) Ей така не съм крещяла през живота си! Следва надпревара със систа коя ще звънне първа. Следва крещене. Още крещене, още крещене, още... Няма спиране. We asked 4 it and we fuckin' got it!!! And it was E.P.I.C.! (Някой в Туитър  #markomarin. Who needs #ozil?)
До края на мача... няколко пропуснати положения, два-три жълти картона. Жесток пропуск от Алмейда и супер сладко разчорлване на последният от Марко. Друг пропуск от Марин, но в крайна сметка - равенство. Не е толкова зле, но ако това проклето келема Паседан, Пасакан... ъъ...Пасанен (ебаси тъпото име >_> ) не ни беше вкарал автогол, щеше да е просто невероятно! 
Нямам търпение за Байерн-Рома утре, но чудно дали ще се гледа това или Реал-Аякс. Просто не е честно - Басти, Томас, Холги, Бут (?), Марио и т.н. и т.н. или Ян и Кас на едно място... ще превъртам... /Фъни нещо за Аякс и го казват обикновено за Ян, който макар и да е защитник, много обича да бележи (ха-ха, точно като Холги) - при холандците защитниците са просто последния ред нападатели XD).

1 коментара:

divata_airis Says:

Това защо не съм го коментирала първият път?! Но фъкин айдиа! Така се хилих мой човек, че не е истина. По начало смятам, че сега го четох за трети път и пак ми е смешно и само като си спомня точните моменти, които си описала...ооо, как ми липсват такива...

Публикуване на коментар