понеделник, 23 август 2010 г. Публикувано от divata_airis 2 коментара » Posted in , , , , , , , , , , ,

Хайде на бирата...и страхотните мъже...

Днес се състоява фотосесията на бирата Paulaner, който наскоро стана спонсор на клуба.
известна още като СЕКСИ МЪЖЕ В ЛЕДЕРХОЗЕ.
Source







Ъм, не мога да се сетя кой си...но ставаш за едно чорлене на косата.


ББ Мюлер...Изглежда притеснен...изгубил е другарчето си Холгер Бадщубер...или може би новата си изгора Тони Кроос?


Същият тип...пич, казах ти не знам кой си...ако те видя трети път и желанието да те разчорля или пострижа ще изчезне. 


Ооо, Ламчек, одобрявам те така...Не събличай тези дрехи тая вечер...


Ъм, Рибери...теб не те тача особено, но факт, че с всеки следващ мач ми се издигаш в очите. 


Дядо Коледа Ван Гаал...Къде ти е чувала с бирата? 


И теб те знаех кой си...ама ей на...сега си мъгла за мен...стой в нея за по-дълго ако може.


Ооо, Марио (кълна се само него виждам на тая снимка!)...


Ооолиииич! Моят приятел...леле, как ми липсваше, мой човек, добре че ще играеш следваия мач, че направо не знам...А, ей го и оня русия...не ме послуша, а? Не си в мъглата като гледам! 


Мазньо...следващия!


Ох, тоя Олич...Но пак бонус знам Бранич или Пранич от тука (това ниското замазано в ляво)


Олич, не прегръщай човекът-мъгла...скоро ще се изпари, така съм го програмирала...


Винаги привлича погледа тоя СупЪ Марио.


Ти пък кой си бе, сине майчин?


Ей, го батко бе...Ван Бомел все повече започва да ми допада, което е бая притеснително. Какво мисли по въпроса Кас-геронтобеър?


Това малко бие на сцена: Рибери и новите му непълнолетни проститудки! (не няма да спра да го храня с това!). Въпреки, че Контенто кефи. 


Значи, кучки, имам нужните пари...отиваме в този хотел и...вие нали не сте непълнолетни? 


Ей, усмивка...какво ми се хилиш като наръфана краставица...Искам да му щипна бузките!


Хей, Филип, виждал ли си Тони? 
Ъъъъ?
Тогава Холгер поне...Имам нужда от прегръдка бе човече...


Attempting twins making...


Черен и непознат...остани си все така...далеч от мен!


Не ме гледай така, РибчУ, аз имам годините...не съм твой тип!


В твоя град...забременяващ с близнаци твоите жени!


What a beautiful bastard! 


РибчУ разбра, че всички са пълнолетни и това го обезнадежди...


Хайде да се престорим, че някой е непълнолетен...моля ви?!


Хей, ти...имаш ли годините?


На мен ли говориш бе? Така като ме гледаш имам ли ги? 


Тази година няма да има подарък за РибчУ...


Тук, тук...имам си нова кучка...точно до мен е!


Мразя го тоя човек...сериозно, защо вечно трябва да изглежда толкова побъркващо готин?


Ван Гаал е на същото мнение! *заслепен от чудната визия на Басти*


Май е време да домъкна чувала с Бирата!


Бира за всички!!! (Човече на първата съм готова...тия ще ме напият като стой та гледай...не че имам нещо против де...е, малко от РибчУ...той притеснява!)


Най-сладките момчета ЕВЪР!!!


УТФ? Защо очите на Бут са толкова ококорени? Какво има в тая бира?!


Това Отъл ли е или се лъжа? На скамейката изглеждаше по-добре!


Не заглеждай децата, РибчУ!


Но, не...той продължава да мърсува...


Защо го прегръщаш бе...той е мой!
























Не си мисли, че не те виждам Марио...тая походка на манекен не се изпуска!


Още бира, дехидратация, бясно слюнкоотделяне, хиперветилиране и не може да откъснеш очи от Басти!


Отъл (ако наистина си ти!), облечи си червения суичър, моля те! Приличаше повече на човек тогава!


Значи се разбрахме...оставаш Контенто на мен! 


Олич, Олич...Мога ли да почна да подскачам на около всеки път, когато го видя?! 


О, Хер Капитан...


А, нищо чудно, че Томас е толкова щастлив...ето го Кроос и очите му светнаха (или това или бирата му е дошла в повече)


Не ми мятай такива погледи, черньо!


И ся кво...взе ми Контенто...на много черен се правиш....


Моята кучка! Моята...


Да, да...с него съм вече! (Басти е педо-беър!)


Не го гледай директно в очите, Контенто, иначе утече...


Лош ден за РибчУ, не забърса нищо! 


Дядо Коледа Ван Гаал одобрява!


До другата година, копелета! С още бира и горещи мъже!

2 коментара:

BleedingDust Says:

Хахах, пич, съсипа ме от смях! Тука щях да се разкъсам. Епик са пиковете!
Кас Герантобеър одобрява! Одобрява Бащайгер! Одобрява РибчУ и Дядо Коледа. Хахах! За Супер Марио няма да думам... ех, хубаво е било там. Момчета - в нас! С бирата! Можете да ме поите... ммм...

divata_airis Says:

*след дълго скролване, тя стигна края на тая страница*
Хаха. С кое по-точно те убих? Коментарите ми ли? Всъщност ми отнеха около 15 минути, докато напиша първото нещо, което ми идва на ум под всяка възможна снимка...беше интересно начинание. хех.
Аз одобрявам Кас Герантобеър...Всеки път, когато го прочета някъде (а днес и само като си го помислих) почвам да се хиля тъпо. хахаха

Публикуване на коментар