събота, 7 август 2010 г. Публикувано от divata_airis 0 коментара » Posted in , , , , , , ,

Разкриха съставите за мача за Супер Купата!

Това вероятно още снощи са го пуснали, но аз съм блеяла някъде, така че.

Байерн:
Бут - Лам, Демичелис, Бадщубер, Контенто - Швайнщайгер, Тимосчук - Мюлер, Соса, Алтинтоп - Олич

Шалке:
Нойер - Hao, Höwedes, Метзелтер, Ескудеро- Джоунс, Пападополус (Baumjohann), Ракитич- Раул- Фарфан, Еду.

Oh, boy, oh-boy, oh-boy...Толова се вълнувам за този мач. Моля те, Раул, не вкарвай голове (въпреки, че като го знам какъв е най-малкото един ще ни бодне и все пак НЕДЕЙ!)
Да си кажем честно съм доволна, че Рибери го няма. И как иначе, човека точно се възстановява от оная история с малолетната проститудка, но все тая...Швайни е тук. Надявам да играе добре днес. Също се надявам Мюлер и Олич да вкарат. (С всяко повторение на мач на Байерн, което гледам Олич все повече започва да ме радва). И след като вчера в мача с Хановер, чието повторение гледах ми се губеше господин Бадщубер днес съм щастлива да видя, че ще присъства.
Стискам палци на момчетата! Вероятно ще го гледам онлайн!

0 коментара:

Публикуване на коментар