неделя, 8 август 2010 г. Публикувано от divata_airis 0 коментара » Posted in , , , , , , , , ,

Байерн Мюнхен - Шалке 04 (Супер Купа на Германия)



 vs  
2:0
Беше супер гадно, когато една буря реши да ми прекъсне интернет връзката и пропуснах първото полувреме. Само аз си знам как си изядох ноктите докато следят телетекста да видя има ли промяна в резултата. За щастие бурята премина бързо и точно за второто половреме добрите хора от интернет подръжката ми пуснаха нета. Та така си изгледах мача. Каква ирония - пускам аз и две минути по-късно Швайнщайгер излиза. Беше грубо. Но пък затова хванах и двата гола.
Браво на бб Мюлер и Клозе. Всъщност съм очарована приятно от Клозе - помогна за първия гол, втора втория и едва не вкара трети, но реши да подаде на Олич. Днес беше доста добър ден за него. Бтв само като видях Лам като капитан и нямаше как да не отбележа, че този човек изглежда му харесва да носи лентата - сега остава да каже, че няма да я върне и на Ван Бомел. Пич, сериозно?!
Както и да е. БРАВО НА МОМЧЕТАТА!!!
Бтв в състава имаше доста промени от предварително обявените.

ОТБОР
Клозе Мюлер
Алтинтоп Олич
Pranjic Швайнщайгер
Контенто Лам
Бадщубер Демичелис



Крафт



Голове
Байерн Мюнхен : Мюлер '75
Клозе '81
Шалке 04 :



Катрони



Жълти :
Байерн Мюнхен - 1 Шалке 04 - 1



Червени :
Байерн Мюнхен - 0 Шалке 04 - 0

 






























































































SOURCE - Daylife & Getty

0 коментара:

Публикуване на коментар