понеделник, 2 август 2010 г. Публикувано от divata_airis 0 коментара » Posted in , , , , , , , , , , , , , ,

Половинките на Маншафта!

И сега как да пропуснем представянето на женките до любимите ни момчета (известни още като: тези, които ги отнеха от нас, но ние планираме да си ги върнем...много скоро!).
Някой от тях ни допадат!
Други не можем да траем!
За трети не ни пука, че изобщо съществуват!
Четвърти планираме да убием!
Пети приличат на Крюела Девил!
Шести са толкова сладки в комбинация с любимото момче, че даже не можем да ги мразим като хората, заради цялата тая захаросаност...
За какви глупости говоря ли? Ами ето какви:

THOMAS AND LISA MULLER











/Не знам защо тия двамата са толкова сладки, но са. Когато разбрах, че бб Томас е женен щях да падна - направо света ми се срина. Пич, ти си само на 20? И естествено веднага помразих, после когато открих още снимки на тях двамата беше неизбежно да не я харесам. Ужасно е сладка и с Томи са чудна двойка/

PHILIPP AND CLAUDIA LAHM
 Photobucket
/Можех да сложа още бая снимки от сватбата им, но тази ми хареса най-много и ето защо предпочетох нея. На места тая Клаудия ми бие на плондер и не ме радва особено, но точно тук е сладка. Добра двойка са/

BASTIAN SCHWEINSTEIGER AND LUKAS PODOLSKI SARAH BRANDNER

 
  /Това е единствената снимка, която съм склонна да публикувам на тях двамата. Посланието е ясно: С този нощ, ще убия тази кучка!/
 
Най-лошото е, че дори Мама Швайнщайгер одобрява тази връзка. Ужас! Какво същество си дала на света, а сега искаш да го отнемеш от него давайки го на тая пачавра?!

Бонус - Швайнски:

Те просто са обсебени един от друг!

 

Това е притеснително!

 

Странно, но това не ме притеснява никак (освен може би бебето, което е доста шантаво). В такова състояние съм, че предпочитам Басти да е с Полди вместо със Сара. 

 

Гепи!

 

Швайнски одобрява!


LUKAS PODOLSKI, MONICA PUCHALSKI И СИНА ИМ: LOUIS



Тази не ми допада, ама никак. В смисъл, че не е лоша (точно на тази снимка), но ако си прегледал достатъчно материал с нея...не става! 
Полди и сина му обаче са невероятни. Много са сладки!


MESUT O.OZIL AND anna maria
 
Тази е притеснително отвратителна. По-притеснително то това е, факта че Йозил има много фенки, които мразят Ана Мария, защото е предпочел нея, когато тя прилича на това недоразумение. Всеки път, когато го видя този тип и тези негови странни очи почвам да си мисля, че момчето сигурно е болно от нещо.

 
Често сравняват Ана-Мария с Крюела Девил.

MIROSLAV AND SLYWIA KLOSE И БЛИЗНАЦИТЕ ИМ: LUAN И NOAH









Аз намирам това семейство за особено сладко. Близнаците приличат на баща си. 

MANUEL NEUER



Добре де, само на мен ли тази ми бие на мъж малко...и малко на Леа Мишел.

А, това е друго нещо. Тук става. Въпреки, че не ми се ще Ману да е с нея. Ману е като Нутела - трябва да има за всички! (а всъщност е ужасно скъпа!)
MARIO GOMEZ AND SILVIA



Сладка е. Малко мургавичка, но сладка.


MARKO MARIN

Тези двамата са влудяващо сладки!

 

Една от любимите ми снимки!


 ARNE FRIEDRICH



Арне, дяволски много те обичам (и факта, че женката си казва Лин не помага), но някак ми се щеше да си с мен-Лин, не с нея. В смисъл, че женицата изглежда добре, е не колкото теб...все пак ти си германският принц на Дисни...все си мисля, че имаш нужда от принцеса, а тя не ми се вижда такава. (и аз не съм...ама тя?!)


MARCELL JANSEN

Това момиче ме кефи. Не знам защо, но ме кефи!

 
Толкова е естествена и непринудена. 
 

Мисля, че са сладка двойка!
 

Симпатяга!
 

Тя разговаря с Лиза Мюлер? Лолз! И какво, дяволите да го вземат, пише на ръката и?
 

 Фотоапарата и гривните и са невероятни. 

CACAU AND TAMARA 
/Кас, знам че няма да одобриш това, но и той е човек в крайна сметка...Стига му една снимка!/



PER MERTESACKER AND ULRIKE




Имам нужда от повече снимки на тези двамата, за да добия някаква представа. 

PIOTR TROCHOWSKI AND MELANIE

 
Нямам мнение. Все ми е тая...мога да живея и без тях (на този етап!)

TIM WIESE

Този ако не се лъжа е вратар. Готино семейство, не ми дреме особено. 


STEFAN KIESSLING




Изглеждат сладки, но Щефан има съмнителна кичара.


MATS HUMMEL


Този не е лош. Приятелката му е леко изстръпнала...

BENNI HOWEDES

Бени е толкова сладък. Защо не сме го забелязали досега? И какво прави в компанията на тази трътла?!

БОНУС HOLGER BADSTUBER въпреки че е ерген, но пък е чудесен с децата (или поне с това на Робен)



Добре, Холги просто иска да му стана гадже...Направо се моли...Това важи и за Кас. Трябва да действаме бързо преди Сара да си е пуснала пипалата и да е обрамчила и него. Всички знаем онази злополучна снимка на Сара (на Басти кобилата) и как го беше прегърнала пред погледа на Хер Швайнщайгер. Що за наглост?! 
И още БОНУСИ - ХОЛГИ С ОЩЕ ДЕЧУРЛИГА!

Не ми пука, че е по-малък от мен с 2 години. Преживява се. Отивам в Германия и си го прибирам вкъщи. Това е положението!

И край на спама...дано е бил полезен! =)
Източник

0 коментара:

Публикуване на коментар